Menu
Your Cart

EV adapteriai

EV įkrovimo jungčių tipai

Visame pasaulyje yra skirtingi EV įkrovimo jungčių tipai, naudojamų elektra varomoms transporto priemonėms įkrauti. EV savininkams , svarbu suprasti skirtingus jungčių tipus, jų funkcijas ir geografinį išdėstymą.

Type1 – standartinė kintamosios srovės įkrovimo jungtis

Type1 jungtis naudoja SAE J1772 standartą ir yra labiausiai paplitęs jungties tipas, naudojamas kintamos srovės įkrovimui Šiaurės Amerikoje ir Azijoje. Jis tiekia iki 19,2 kW vienfazės kintamosios srovės galią, o maksimali srovė yra 80 amperų. 1 tipo jungtis yra apvalios 7 kontaktų konstrukcijos, kuri yra gana kompaktiška. Jame yra fiksavimo mechanizmas, užtikrinantis saugų ryšį įkrovimo metu. 

Type 2– Europos kintamosios srovės įkrovimo jungtis

Type 2 jungtis naudoja IEC 62196 standartą ir yra standartinis kintamosios srovės įkrovimo kištuko tipas Europoje. Jis tiekia vienfazę ir trifazę galią iki 43 kW, o maksimali srovė yra 63 A. Type 2 turi išskirtinę stačiakampio formą su dideliais šoniniais kreiptuvais ir įkrovimo kaiščiais viršuje ir apačioje. Saugumui užtikrinti naudojamas fiksavimo mechanizmas. Type 2 jungtys randamos viešuose kintamosios srovės įkrovimo punktuose visoje Europoje ir plačiai naudojamos Europos elektromobilių kintamos srovės įkrovimui. Pagrindinis Type 2 pranašumas yra didesnis įkrovimo energijos tiekimas, palyginti su Type1. Tačiau šiuo metu jis yra ribotas už Europos ribų. Type2 palaipsniui priimamas kaip pasaulinis kintamosios srovės įkrovimo standartas.

CCS Combo 1 – Amerikos nuolatinės srovės greitojo įkrovimo jungtis

CCS Combo 1 , naudojanti SAE J1772-2009 standartą, yra nuolatinės srovės greitojo įkrovimo jungtis, plačiai naudojama Šiaurės Amerikoje. CCS Combo 1 kištukas suteikia iki 200 amperų ir tiekia nuolatinę iki 400 kW galią. Jį iš esmės palaiko Tesla su adapteriu ir randama daugelyje nuolatinės srovės greito įkrovimo vietų visoje JAV. Pagrindiniai pranašumai yra labai didelis nuolatinės srovės tiekimas ir integruotas ryšio protokolas. Trūkumas yra didesnis dydis ir ribotas naudojimas už Šiaurės Amerikos ribų. CCS Combo 1 daugiausia randamas Šiaurės Amerikos nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotyse, suderinamose su kištuko tipu.

CCS Combo 2 – Europos nuolatinės srovės greitojo įkrovimo jungtis

CCS Combo 2 naudoja IEC 62196-3 standartą ir yra europietiška CCS greitojo įkrovimo protokolo versija. Jis, leidžiančia greitai įkrauti tiek kintama, tiek nuolatine srove. CCS Combo 2 suteikia iki 200 A srovę o DC įkrauna iki 350 kW, nors dauguma įkroviklių tiekia 50–150 kW. Tai privalomas nuolatinės srovės greitojo įkrovimo standartas Europos transporto priemonėms. CCS Combo 2 kištukas yra daugelyje Europos nuolatinės srovės greitųjų įkroviklių, suderinamų su protokolu. Pagrindiniai pranašumai yra didelis energijos tiekimas, integruotas ryšys ir platus naudojimas visoje Europoje.

Tesla patentuota jungtis – supercharger DC jungtis Šiaurės Amerikoje

„Tesla“ savo „Supercharger DC“ greitojo įkrovimo tinklui naudoja savo patentuotą įkrovimo jungtį. Tesla jungtis yra mažesnė nei CHAdeMO ir CCS ir suteikia iki 250 kW galią su didele 500 amperų srove. Tai leidžia išskirtinai „Tesla“ transporto priemonėms itin greitą įkrovimą. „Supercharger“ tinklas visame pasaulyje prieinamas „Tesla EV“ savininkams. Nors ir labai greitas, apribojimas yra patentuotas suderinamumas tik su Tesla EV. „Tesla“ vairuotojai Šiaurės Amerikoje gali naudoti CCS Combo 1 kištuką su adapteriu. „Tesla“ neseniai atidarė kai kurias stotis, skirtas naudoti kitiems elektromobiliams Europoje.

GB/T – Kinijos nuolatinės srovės greitojo įkrovimo jungtis

GB/T yra Kinijos nacionalinio standarto jungtis greitam nuolatinės srovės įkrovimui. Jis buvo sukurtas kaip alternatyva japonų CHAdeMO, siekiant sukurti vietinę EV infrastruktūrą Kinijoje. GB/T kištukas yra kompaktiškai suprojektuotas tiekti iki 200 kW galią, kai maksimali srovė yra 400 amperų. Jis randamas tūkstančiuose nuolatinės srovės įkrovimo stočių visoje Kinijoje ir yra naudojamas tik Kinijos elektromobilių prekių ženklų. Privalumai yra greitas įkrovimo greitis ir platus prieinamumas šalies viduje. Adapteriai yra kuriami, kad būtų suderinami su kitų tipų kištukais.

Skirtingų jungčių tipų palyginimas ir kontrastas

 Apibendrinant galima pasakyti, kad tarp pagrindinių visame pasaulyje naudojamų EV jungčių tipų yra didelių techninių ir geografinių skirtumų . Nors jų energijos tiekimo galimybės tampa panašios, įkrovimo standartai šiuo metu yra suskaidyti pagal regionus. Transporto priemonių savininkams idealu turėti prieigą prie daugiau nei vieno tipo kištukų, kad būtų užtikrintas maksimalus suderinamumas keliaujant. Įmonėms, investuojančioms į elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą , vietą pasirinkti pagal jungčių paplitimą ir transporto priemonių skaičių yra protinga. Laikui bėgant tobulėjant technologijoms, galiausiai galime pastebėti, kad atsiras universalesnių kintamosios srovės, nuolatinės srovės ir greitojo įkrovimo standartų.

CHAdeMO – nuolatinės srovės greitojo įkrovimo jungtis

CHAdeMO yra pirmasis DC greitojo įkrovimo standartas, sukurtas Japonijoje. Jame naudojama speciali didelė apvali jungtis, užtikrinanti iki 62,5 kW nuolatinės srovės galią, leidžiančią labai greitai įkrauti. CHAdeMO yra populiarus Azijoje, taip pat randamas daugelyje nuolatinės srovės greito įkrovimo vietų Europoje ir Šiaurės Amerikoje. Jį palaiko daugybė elektromobilių prekių ženklų, tokių kaip Nissan, Mitsubishi, Toyota, Honda. Pagrindinis CHAdeMO pranašumas yra greitis, leidžiantis įkrauti 80% per 30–40 minučių. Trūkumai apima didesnį jungties dydį, integruoto ryšio protokolo nebuvimą ir ribotą diegimą nei naujesni standartai. CHAdeMO įkrovimo stotims reikia specialių nuolatinės srovės įkroviklių, suderinamų su protokolu.

Modelis: EV-CCS2TOCCS1
Įsigijus elektromobilį iš JAV iškyla problema su automobilio krovimu Europoje per CCS2 jungtį.Su šiuo adapteriu galite krautis visur Europoje.Nereikės perdarinėti kroviklio lizdo į Europinį. CCS2 specifikacijos:Galia: 250 kWNominali srovė: 400ANominali įtampa: 500~1000VSaugumas: dvigubas temper..
250.00€
Be PVM:206.61€
Modelis: EV-TESLATOCCS2T22
Įkraukite JAV Tesla Europoje be didelių inesticijų.Tai mūsų naujausias produktas, kuris išsprendžia didžiausią visų JAV Tesla automobilių problemą. Dabar jums nebereikia nešiotis skirtingų adapterių, nes mūsų naujausias Tesla CCS adapteris sujungia greitą nuolatinės srovės ir kintamosios srovės..
249.01€
Be PVM:205.79€
Modelis: EV-USTOCCS2
Jeigu turite Tesla automobilį iš JAV iškyla problema su automobilio krovimu Supercharger tinkle Europoje.Su šiuo adapteriu galite krautis visur Europoje.Nereikės perdarinėti kroviklio lizdo į Europinį. Pasitikrinkite ar jūsų automobilyje aktyvuota CCS2 krovimas.Atkreipkite dėmesį:Iki 2020m. 06m..
249.01€
Be PVM:205.79€
Rodoma nuo 1 iki 3 iš 3 (1 puslapių)